Sluta vara så skum

5 kommentarer på mitt senaste inlägg är bara skumt.
Vad har hänt? Blev nästan lite rädd då jag såg de.
Men tiill något helt annat så är det lördag idag och eftersom
att jag inte köpt mitt skrivbord ännu så sitter jag på golvet
med datorn och jag får verkligen ont i ryggen av det..
Det finns inget annat att göra så jag tänker fortsätta sitta här.
Igår blev jag svarthårig och är grymt nöjd. Man ser fortfarande
lite av det bruna men det blev bara snyggt.
Imorgon så ska jag följa mamma och dom till Lycksele för
att hämta Elin som varit på tjejligan och sedan hälsa på min gammel mormor
på sjukhuset. Det ska bli kul att träffa henne men sjukhus är bara läskiga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

'

RSS 2.0