Vackert

Tänk vad lite som krävs för att vända på humöret.
Jag var väl lite smått irriterad efter en jobbig svenska
lektion. Men så kommer man ut och ser de helt otroliga vädret
och det fick mig genast på bättre humör. Nu önskar jag bara
att jag hade haft en systemkamera så jag kunde fånga detta
vackra väder på bild. Så nu ska jag sätta mig och drömma om
systemkamerer och försöka lösa ett matteproblem.
Jag har bara ett tal kvar innan jag gjort klart röd kurs i algebra.
Då vill jag bara göra bort det så jag är klar och kan fördjupa 
mig ännu mer nästa matte lektion.

Ikväll ska jag, nicko och jossan vara hemma hos nicko.
Det blir att se film och baka. Chokladmuffins med chokladbitar 
på. Sedan ska vi experimentera lite och ha marshmallows på dom.
Blir nog super gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

'

RSS 2.0