Fryser

Jag sitter bara på mitt rum och fryser.
Det är så sjukt kallt ute. Men mamma sa att det skulle
blir varmare imorn. Så jag hoppas på de, för de går ju knappt
gå ut. Men iaf så igår for jag hem till nicko. Jossan var oxå där.
Så då låg vi i nickos ena säng och pratade en stund och sedan gick
vi ner till deras kök och bakade chokladmuffins. Dom blev oerhört goda.
Hahah, tror jag käka typ 8 st. Efter de så ville jossan gå på ok men det va
stängt så i kylan gick vi upp till so macken. Då vi kom tillbaka till nicko
hade jag fått skavsår av mina skor så de blir att köpa nya nu.
Men vi såg iaf två filmer sen. The back-up plan och 10 orsaker att hata dig.
Det va min roliga kväll med nicko och jossan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

'

RSS 2.0